Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı: 181 Mart-Nisan 2021

Stok Kodu:
4440000001303
Boyut:
22x28
Sayfa Sayısı:
112
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-03
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%35 indirimli
32,00TL
20,80TL
Taksitli fiyat: 1 x 20,80TL
Tedarikçi Stoğu 5 Adet
4440000001303
387984
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı: 181 Mart-Nisan 2021
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı: 181 Mart-Nisan 2021
20.80

Sanat Dünyamız dergisinin 181. sayısı yayımlandı. Dergi bu sayıda “Sanatın Hayatta Kalma Yolları” başlıklı dosyayı kapsamlı bir dosyayı kapağına taşıyor ve dosyada sanatın sürdürülebilme ve kendini var edebilme yöntemlerini inceliyor. Bu kapsamda Elif Kamışlı’nın sanatçı Fernando García-Dory’nin sanat pratiğine odaklandığı yazısı, Pera Müzesi’nde süren “Kristal Berraklığı” sergisine dair bir inceleme, Seda Yıldız’ın Avrupa’dan pandemi sürecinde geliştirilen yeni sergileme ve kolektif üretim biçimlerine odaklandığı yazısı, Fluxus’ın tarihini ve kendini var etme biçimini inceleyen Fırat Arapoğlu’nun yazısı, 90’lar pop müziğine odaklanan İlker Hepkaner’in yazısı dosyanın konuları arasında yer alıyor.

Sanat Dünyamız 181. sayısında dosyaya ek olarak çeyrek yüzyılı deviren Evin Sanat Galerisi’nden Osman Nuri İyem ve Ece Balcıoğlu’yla “25. Yılında” sergisi vesilesiyle gerçekleştirilmiş bir söyleşiye yer veriyor. Sanat tarihçi Muzaffer Karaaslan’ın Osmanlı dönemi duvar resimlerini Cordova Freres Apartmanı üzerinden incelediği bir yazısı da okurlar için sanat tarihinin gizli kalmış bir yönünü aralıyor.

Süreyyya Evren’in Açıklaya Açıklaya Sanat serisinin altıncı ve son yazısı sanat açıklamalarına odaklanan sergiyi sonlandırıyor. Bununla birlikte sanatçı Huo Rf’nin başlattığı yeni bir seri olan Hisler/Rastlantılar/Kesişmeler’in ilk söyleşisi de bu sayıda okurları bekliyor. Her sayı bir kavram üzerinden iki sanatçıyla söyleşecek olan Huo Rf’nin serisinin ilkinde Pınar Öğrenci ve Yasemin Özcan ‘kayıp’ üzerine konuşuyorlar.

Geçmiş sergilerin eleştiri, izlenim ve yorumlarına yer verilen +İz bölümünde Uras Kızıl Galeri Nev İstanbul’da yer alan karma sergi “Müstesna Kadavra”yı, Hıdır Eligüzel ise Eda Sütunç’un kişisel sergisi “Gelecek Tezgahları”nı inceliyor.

Sanat Dünyamız’ın her sayıda bir sanatçının okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, görmeyi planladıklarına yer verdiği Ajanda bölümünde bu sayıda sanatçı Kerem Ozan Bayraktar ajandasında yer alanları paylaşıyor.

Sanat Dünyamız dergisinin 181. sayısı yayımlandı. Dergi bu sayıda “Sanatın Hayatta Kalma Yolları” başlıklı dosyayı kapsamlı bir dosyayı kapağına taşıyor ve dosyada sanatın sürdürülebilme ve kendini var edebilme yöntemlerini inceliyor. Bu kapsamda Elif Kamışlı’nın sanatçı Fernando García-Dory’nin sanat pratiğine odaklandığı yazısı, Pera Müzesi’nde süren “Kristal Berraklığı” sergisine dair bir inceleme, Seda Yıldız’ın Avrupa’dan pandemi sürecinde geliştirilen yeni sergileme ve kolektif üretim biçimlerine odaklandığı yazısı, Fluxus’ın tarihini ve kendini var etme biçimini inceleyen Fırat Arapoğlu’nun yazısı, 90’lar pop müziğine odaklanan İlker Hepkaner’in yazısı dosyanın konuları arasında yer alıyor.

Sanat Dünyamız 181. sayısında dosyaya ek olarak çeyrek yüzyılı deviren Evin Sanat Galerisi’nden Osman Nuri İyem ve Ece Balcıoğlu’yla “25. Yılında” sergisi vesilesiyle gerçekleştirilmiş bir söyleşiye yer veriyor. Sanat tarihçi Muzaffer Karaaslan’ın Osmanlı dönemi duvar resimlerini Cordova Freres Apartmanı üzerinden incelediği bir yazısı da okurlar için sanat tarihinin gizli kalmış bir yönünü aralıyor.

Süreyyya Evren’in Açıklaya Açıklaya Sanat serisinin altıncı ve son yazısı sanat açıklamalarına odaklanan sergiyi sonlandırıyor. Bununla birlikte sanatçı Huo Rf’nin başlattığı yeni bir seri olan Hisler/Rastlantılar/Kesişmeler’in ilk söyleşisi de bu sayıda okurları bekliyor. Her sayı bir kavram üzerinden iki sanatçıyla söyleşecek olan Huo Rf’nin serisinin ilkinde Pınar Öğrenci ve Yasemin Özcan ‘kayıp’ üzerine konuşuyorlar.

Geçmiş sergilerin eleştiri, izlenim ve yorumlarına yer verilen +İz bölümünde Uras Kızıl Galeri Nev İstanbul’da yer alan karma sergi “Müstesna Kadavra”yı, Hıdır Eligüzel ise Eda Sütunç’un kişisel sergisi “Gelecek Tezgahları”nı inceliyor.

Sanat Dünyamız’ın her sayıda bir sanatçının okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, görmeyi planladıklarına yer verdiği Ajanda bölümünde bu sayıda sanatçı Kerem Ozan Bayraktar ajandasında yer alanları paylaşıyor.

Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 20,80    20,80   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat