Hatemiyyet Peygamberliğin Sona Erişi

Stok Kodu:
9789757138259
Boyut:
14x20
Sayfa Sayısı:
152
Baskı:
2
Basım Tarihi:
1997-11
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%29 indirimli
105,00TL
74,55TL
Taksitli fiyat: 1 x 74,55TL
Tedarikçi Stoğu 2 Adet
9789757138259
420192
Hatemiyyet
Hatemiyyet Peygamberliğin Sona Erişi
74.55

"Hatem" sıfatı Peygamber (s)'e bizzat Kur'an-ı Kerim'in vermiş olduğu bir sıfattır. Kur'an-ı Kerim O'nu "son peygamber" olarak isimlendirmiş olup müslüman birisi için bu konuda herhangi bir şüphe sözkonusu değildir. Yani bir müslümanın peygamberden sonra başka bir peygamber gelecek mi gelmeyecek mi şeklinde bir soru sorması mümkün değildir. Peygamberimiz (s)'in gerçekliğine iman etmekle ondan sonra bir peygamberin geleceği inancında olmak birbiriyle çelişen şeylerdir.Mesela farzediniz ki siz hem Hz. Muhammed'i kabul ediyorsunuz, hem de ondan sonra bir peygamberin geleceğine dair ihtimali de olsa bir imanınız var. Bu inancınızla peygambere inandığınızı söylemeniz tezad teşkil eder. Bunun anlamı: "Siz Kur'an ve Hz. Peygamber'i kabul etmiyorsunuz"dur. Kur'an'a inanıp da tevhid'i kabul etmeyenin durumu gibidir ve çelişkilidir. Çünkü Kur'an bir "tevhid" kitabıdır. Kur'an'a iman etmek Allah'a iman etmekle eş anlamlıdır. Kur'an'a inanıp ahirete inanmamak da aynı şeydir.Çünkü Kur'an ahirete imanı zorunlu kılan ayetlerle doludur. Hz. Muhammed (s)'in son peygamber oluşu da bunlardan birisidir. Üstelik bu konuda Kur'an-ı Mecid'in nasslığı sözkonusudur. Şayet Kur'ani bir delil olmamış olsa bile bu, İslam'ın zorunlu olarak esaslarından biridir. Kısaca bir müslümanın, müslüman olarak "Peygamberden sonra peygamber gelecek mi gelmeyecek mi?" şeklinde bir soru sorması abestir.

"Hatem" sıfatı Peygamber (s)'e bizzat Kur'an-ı Kerim'in vermiş olduğu bir sıfattır. Kur'an-ı Kerim O'nu "son peygamber" olarak isimlendirmiş olup müslüman birisi için bu konuda herhangi bir şüphe sözkonusu değildir. Yani bir müslümanın peygamberden sonra başka bir peygamber gelecek mi gelmeyecek mi şeklinde bir soru sorması mümkün değildir. Peygamberimiz (s)'in gerçekliğine iman etmekle ondan sonra bir peygamberin geleceği inancında olmak birbiriyle çelişen şeylerdir.Mesela farzediniz ki siz hem Hz. Muhammed'i kabul ediyorsunuz, hem de ondan sonra bir peygamberin geleceğine dair ihtimali de olsa bir imanınız var. Bu inancınızla peygambere inandığınızı söylemeniz tezad teşkil eder. Bunun anlamı: "Siz Kur'an ve Hz. Peygamber'i kabul etmiyorsunuz"dur. Kur'an'a inanıp da tevhid'i kabul etmeyenin durumu gibidir ve çelişkilidir. Çünkü Kur'an bir "tevhid" kitabıdır. Kur'an'a iman etmek Allah'a iman etmekle eş anlamlıdır. Kur'an'a inanıp ahirete inanmamak da aynı şeydir.Çünkü Kur'an ahirete imanı zorunlu kılan ayetlerle doludur. Hz. Muhammed (s)'in son peygamber oluşu da bunlardan birisidir. Üstelik bu konuda Kur'an-ı Mecid'in nasslığı sözkonusudur. Şayet Kur'ani bir delil olmamış olsa bile bu, İslam'ın zorunlu olarak esaslarından biridir. Kısaca bir müslümanın, müslüman olarak "Peygamberden sonra peygamber gelecek mi gelmeyecek mi?" şeklinde bir soru sorması abestir.

Tüm kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 74,55    74,55   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat